Poz ver! Dik durmak için 6 ipucu

like-pink

0

Paylaş:

share_facebook-pinkshare_twitter-pinkshare_whatsapp-pinkshare_mail-pink

“Dik dur!” sözünü dırdırcı büyükannelerden, öğretmenlerden ve 100 yıllık görgü kitaplarından çok duymuşsundur.

İnce ve zarif görünmek için bu önerileri izle.

Düzgün bir duruşla kendine güvenini ve kendi değerini gösterebilirsin. Aynı zamanda sırt ve boyun ağrılarını engellemeye yardımcı olur, nefes almayı geliştirir ve sindirimi kolaylaştırır. Hafif bir göbeğin mi var ? Dik durmak sanki aniden incelmişsin gibi görünmeni sağlayabilir. Yani duruşunda bir eğiklik varsa, şimdi işleri düzeltmenin tam zamanı!

1. Duruşun üzerine çalış

Bir boy aynası önünde bacaklarını kalça genişliğinde açarak dik dur. Dar bir kot pantolon giyer gibi karın kaslarını içine çek. Omuzlarını dik tut ve arkaya doğru it. Avuç içlerin kalçalarına bakacak ve baş parmakların ileriyi gösterecek şekilde kollarını serbest bırak. Son olarak, başını tavana doğru uzat ve nefes al.

2. Dik durmaya devam et

Göğüs kafesinin içinde bir lamba olduğunu düşün. Onun otururken her zaman aşağı bacaklarına doğru değil de ileri doğru ve ayaktayken öne doğru ışık verdiğinden emin ol. Bu senin dik durmana yardımcı olacaktır.

3. Karın içeri

Karın kaslarını sıkılaştırma ve mideni düzleştirme egzersizleri yap. Bu her zaman ve her yerde yapabileceğin neredeyse görünmez bir egzersizdir. Sıkılaştırmaya çalıştığın kasları bulmak için ellerini sıkıca tut ve kaslarını yavaşça içeri çekerken, olabildiğince düzleştirerek karın kaslarına doğru bastır. Bu pozisyonda bir kaç saniye dur ve sonra gevşet. Sınıfta sıkıldığında ya da televizyon izlerken bu hareketi günde üç ya da dört kez tekrarla. Yakın zamanda karın kaslarının güçlendiğini hissedeceksin!

4. Gevşe

Unutma ki gevşemek için kaslarını çalıştırmaktan daha çok enerji harcıyorsun. Duruş ve kendine saygı birbirlerini doğrudan etkiler. Öyleyse dik dur ve kendini daha iyi hissetmen için ekstra bir bonusun olsun.

5. Daha çok ayakta dur

Çok uzun süreler oturmaktan kaçın. Uzun saatler boyunca bilgisayar karşısında geçirilen saatlerle kötüleşen boyun ve omuz gerginliği genellikle kamburluğa neden olur. Sık sık kısa aralar ver ya da dik dur ve esneme hareketleri yap.

6. Düzenli olarak egzersiz yap

Zayıf olan kaslarını güçlendirmen ve sıkı olanları esnetmen için antrenman rutinine esneme egzersizlerini ekle.

Dik durmayı öğrenmen biraz zaman ve çaba ister ama ileride bunun faydalarını göreceksin.

-